piatok 3. júla 2015

The Nudes Maybelline New York

Ahojte, blog pomaly rozbieham rôznymi článkami a dnes vám predstavím ešte stále novinku o Maybelline - paletku The NUDES. Konečne väčšia paletka v drogérií ! :)



Takže paletka sa skladá z 12 nude tieňov, niektoré so schimerom alebo matné :) . Paletka je podľa mňa trošku malých rozmerov, lepšie sa mi pracuje s väčšími a so zrkadielkom ale táto je pre mňa veľmi vhodná na fotenie, hodím do tašky a že si nalíčim modelku už na mieste. Na zadnej strane nájdete taktiež aj pár návodov ako sa nalíčiť. Myslím, že je to fajn ako inšpirácia pre začiatočníkov alebo pokiaľ aj nevieš ako sa ráno nalíčiť, otočíš a zrazu jáj, to môže byť ! :)

Paletku som si kúpila v DM drogérií, v zľave okolo 8e, akciová cena je 10e. Tieňe sú celkom dobre pigmentované, niektoré menej iné viac ako to už chodí. No najväčšiu radosť mi urobil úplne prvý tieň z ľava hore. Obsahuje fialovo-strieborné trblietky, ktoré na oko vyzerajú fakt perfektne. Potom mám radosť z posledných dvoch tieňov v pravo hore. Na obyč líčenie cez deň či večer sú super a u mňa najviac používané.
Pekne pigmentovaný je taktiež aj zlatý tieň, ktorý určite využijem na výraznejšie líčenie pri fotení alebo líčení na svatby :)






Celkové hodnotenie paletky je 9/10 , keďže za tú cenu to mohlo byť trošku lepšie. Či už obal,aby nebol z tak lacného plastu alebo veľkosťou tieňov. Ale kúpila by som si ju znova a jednoznačne odpočúčam :) !



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára