pondelok 6. júla 2015

Must have for summer !

Ahojte :)
dnes vám poviem niečo viac o MUST HAVE produktoch, bez ktorých si neviem predstaviť leto ! :)
Určite ich väčšina z vás pozná a keď nie určite ich neváhajte vyskúšať ! :)




Začneme asi tým ako sa trošku schladiť v týchto ukrutných horúčavách, ktoré nás sužujú posledné dva týždne :) Nič nepadne lepšie ako dobrá sprcha v takomto teple. Mojim najobľúbenejším sprcháčom je jednoznačne Dermacol - Aroma Ritual. Ja osobne si nezakladám na sprchových géloch, jediná vec, ktorá ma zaujíma je vôňa. A tento vonia priam perfektne. A samozrejme osvieži a nevysušuje nejako pokožku. Ja mám vôňu červeného melónu a najradšej by som ho zjedla ! :D

Ďalej tu máme dezodorant, mňa si získal od Garnier Neo sensitive antiperspirant. Má účinkovať 48 hodín, podľa mňa nemožné ale pôsobí lepšie ako Rexona. Podľa mňa. Má príjemnú osviežujúcu vôňu, nešpiní oblečenie. A páči sa mi dávkovanie. Vytlačíte si koľko potrebujete :)

V lete nemám rada nejaké konkrétne voňavky alebo parfému a tak používam len telové spreje. Mojím obľúbencom je práve sprej z Avonu s vôňou zeleného čaju a verbenou :)

A nakoniec dezodorant na nohy. Balea má najlepšie produkty na svete. Či už sprcháče, šampóny, krémy alebo hocičo iné. A tak aj tento dezodorant pekne nohy schladí, prevonia. Vônia je červený pomaranč a mäta :)






-----------------------------------------------------------------------------------

Prechádzame na dekoratívnu kozmetiku. Keď je strašne horúco nemôžem a ani nechcem nosiť nejaký ťažký makeup a tak si moje srdce získal BB-cream od značky Missha. Bohužiaľ nemám ešte plné balenie, lebo najprv som chcela nájsť ten správny odtieň a tak som si kúpila BB balíček, kde sa nachádzali tri odtiene po 10ml a podkladová báza pod makeup/bbčko. 
Perfect cover BBcream - na leto mi sedí 23 odtieň , na zimu 21. Je ľahký, dobre kryje a vydrží aj potenie a šantenie po slnku. Výhoda má UV filter 42 !!! :) 
Podkladová baza pod makeup sa nazýva BB Boomer. Je skôr ako krém. Čo mi na leto vyhovuje, jemne sa leskne a dodá pleti takú tú iskru :) 
Produkty nájdete buď v predajni v Žiline alebo na www.missha.sk :)




Na večerné party používam makeup, ktorý nie je síce až tak ťažký ale pre moju aknóznu pleť perfektný. A to Dermacol Acne cover makeup a corrector. Je na problematickú pleť. Trošku vysušuje ale vždy si ho zmiešam buď s krémom alebo nejakým makeupom :) Obsahuje tea tree olej, ktorý ja zbožňujem. Ďalšia výhoda je to že má korektor, ktorý je presne v tom istom odtieni ako makeup :)
Dostávame sa k lícenke a bronzeru. Viac sa mi páči matný vzhľad ako milion trblietok. A preto mám lícenku (ktorá práši ako blázon) od Catrice a taktiež aj matný bronzér, ktorý je v trošku orandžovejšom odtieni ale nejak extra mi to neprekáža. Na jemné líčenie, obe produkty fajn. Ale aj tak moja najobľúbenejšia lícenka je od Oriflame a bronzer od Makeup Revolution London.



Dostávame sa k očiam. Milujem nude líčenie a to je na leto aj vhodné. Jemne zvýrazní oči, no viete s ním urobiť aj pekné večerné líčenie. Mojím momentálnym obľúbencom je čokoladová paletka od essence, ktorá stojí okolo 4eur ? Za tú cenu perfekt. Vydrží celý deň ! a farby sú perfektne.



Dostávame sa k tieňu color tattoo24hr od Maybelline :) Ja mám odtieň 65 - Pink Gold. Tento tieň používam buď ako podklad alebo len ako mono očný tieň, ktorý pekne rozžiari oko. Výdrž perfektná !Určite si zaobstarám aj iné odtiene,len tá cena. Pohybuje sa okolo 6eur. 



Nakoniec starostlivosť o pery. Vždy používam balzam, či už eos (mňam) alebo Baby lips. No aby to malo trošku šmrnc a lesk začala som používam od essence rúž, ktorý je skôr ako pomáda pre mladé dievčatá. Výdrž skoro žiadna ale pekný je :D


Prajem príjemné leto ! :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára