streda 15. júla 2015

Sunkiss Jelly alebo ako si zosvetliť vlasy bez zaťaženia ! :)

Ahojte, dnes sa budeme venovať vlasom. Neviem či som jediná alebo poznáte niekoho, kto nevydrží mať jeden štýl strihu, farbu na hlave dlhšie ako mesiac. Presne taká som aj ja. Moje vlasy zažili všetky farby dúhy, okrem jednej. A to šedej ( aj na tú si robím zálusk) . No keďže som často mala od farbené vlasy na blond, dosť sa mi zničili a tak by som už na peroxid nesiahla, možno len nejaký jemný melír.



No Loreal prišiel so super vecičkou, ktorú nazval Sunkiss. Dôvodom je, že keď si aplikujete tento gél na suché vlasy a vyfénujete urobí vám to efekt ako keby slnkom zosvetlených vlasov. Túto procedúru môžte aplikovať aj tak že si to nanesiete a necháte vysušiť na slnku.
Ja osobne som zajasala lebo moje vlasy majú na sebe milión odtieňov a tak som to chcela nejako zjednotiť. No tie najtmavšie až s nádychom čiernej nezosvetlili veľmi, no odrast mojich orieškovo hnedých to pekne zosvetlilo na takú peknú svetlunkú hnedú :)
Sunkiss môžte použiť či už na ombré, melír alebo čo vás napadne. Ja už mám druhé balenie a snažím sa to aplikovať každý druhý týždeň a vlasy sa mi pekne zosvetľujú. Síce mám ombré od korienkov a nie končekov, nevadí :D Mne osobne sa to páči.
Nájdete to napr. v DM drogérií za necelých 5e. Jeden tubička 100ml, na stredne dlhé vlasy, vydrží tak na 3-4 použitia :) Sunkiss nájdete v troch odtieňoch, ja mám ten na tmavé vlasy :)

Ukážka fotiek
po dvoch použitiach na celú dĺžku vlasov



Po celom balení
fotografie: Slavomír Jančišin




2 komentáre:

  1. Zaujímavá vecička. Možno tiež vyskúšam. Chcem jasnú červenú a potom možno ryšavú, ale najprv sa potrebujem zbaviť tej tmavej. Uvidím ako zafunguje farba, ktorú som si kúpila, ktorá by vraj mala zafarbiť aj čierne vlasy a ak to nevyjde, tak skúsim ten Sunkiss. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala čierne vlasy a rok som nefarbila, čiže sa mi farba zmýva. A až teraz som začala používať to Loreal (po 9mesiacoch od posledného farbenia) a celkom by to stiahlo pekne farbu. prirodzenú farbu mi pekne zosvetlilo, také vlasy by som aj chcela mať celé :D a nie 50 odtieňov hnedej ale tak uvidíme čo to spraví :D

      Odstrániť