nedeľa 28. júna 2015

Snow White & the Hunter by Diego dalla Palma

Ahojte,
takže máme tu prvý článok z Get beauty with me. Dnes vám predstavím paletku očných tieňov, ktorú som dostala od svojho priateľa :)

Paletka očných tieňov je od svetoznámeho vizážistu Diega dalla Palmu, bola inšpirovaná filmom Snehulienka a lovec, podľa toho je aj farebnosť tieňov zladená tematický. 

                      


                      
 Paletka je celkom veľká na jej obsah. Nájdeme tam 6 tieňov, ceruzku na oči a rúž. Je z tvrdého papiera a magneticky zaklapne. Na ľavom boku je stužka, ktorá drží vrchnú časť paletky, kde nájdeme veľké zrkadielko. Túto stužku nájdeme aj pod rúžom, aby sa ľahšie vyberal. No pod ceruzkou nie je, nie aby sa vyberala ťažko ale so stužkou by to bolo ľahšie. 




Takže tiene. Vo vrchnej časti nájdeme tri tiene so shimmerom , dolné tri tiene sú matné. Tie so shimmerom majú trošku lepšiu pigmentáciu ale veľmi ma farebne neoslovili, až na ten prvý v odtieni Snow, ktorý je dobrý do vnútorného kútika oka. Z matnejších som mala väčšiu radosť a hlavne z tmavej hnedej. Keďže najradšej mám nude líčenie, táto paletka je vhodná na jemné denné líčenie ale podarí sa vám s ňou urobiť aj veľké veci. Čakala som, že budú lepšie pigmentované, keďže sú od dosť známej osobnosti vo svete kozmetiky ale nevadí. Potom ďalšia menšia chybička je prašivosť. U matných tieňov je to skoro samozrejmosť, no prášia aj tie so shimmerom. Koniec- koncov som s paletkou spokojná, hlavne s jej dizajnom a prevedením. Výhodou je aj veľké zrkadielko :)


Veľkú radosť som mala z červeného rúžu. Predsa červených rúžov nie je nikdy dosť no ešte stále som nenašla ten pravý, ktorý by mal ten odtieň ktorý ja chcem. Je v studenejšom odtieni, matný no nevysušuje pery. Má celkom dobrú výdrž, no s leskom by som ho určite nepoužívala. Podľa mňa dávať si na tak výrazne rúže, lesk je somarina. Nevynikne tak ten matný efekt.


A nakoniec čierna ceruzka. Ja osobne veľmi čierne ceruzky na oči nepoužívam, ale stále sa zíde mať pár kvalitných v zbierke. Táto je pekne čierna, mäkká a dobre sa nanáša. Nedráždi oko a dobre drží :)

Paletku celkovo hodnotím celkom fajn. Je využiteľná ale znova by som ju už nechcela. Možno keď len kvôli rúžu :D
Dúfam, že sa vám prvý článok páčil a potešia má vaše názory dole v komentároch. Čo hovoríte na paletku ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára